SHIT

Kom just hem från träningen och det enda jag kan säga är SHIT!!! Faaan va jobbigt det var, och kände att jag typ klagade hela tiden, men fan av kul det var ändå, för att klaga lite mer då kan jag säga att jag faktiskt är förkyld och inte kunde andas vid vissa tillfällen. Men måste fan sluta å klaga det är typ allt jag gör, fan om det gör ont knip igen och fäll en tår istället för att klaga.. haha!! Men jäklans kul var det ändå, men hoppas det blir mer med boll på torsdag, men tror min tränare sa att det skulle va det också så. :D

Bor hemma inatt orkade som vanligt inte åka in till stan, men min säng är sjukt skön här hemma så det är värt att sova kvar här även fast jag måste gå upp klockan fem imorgonbitti för att ta bussen fem i halv sju. :D

Imorrn har jag iallafall bara två lektioner slutar fem över halv elva sen blir det raka vägen till hemse till tandläkarn, ooohhh hoppas jag inte har några hål, har aldrig haft det och vill aldrig ha det heller, tycker jag är duktig med tandborsten så borde inte ha det iallafall. Håll tummarna för mig. ;)

Nej nu ska jag typ gå å föna och platta håret och sen ska jag ta å plugga italienska inför vårt italienskaprov på torsdag, känns faktiskt ganska bra inför det här provet och det är inte ofta det känns bra inför prov, men börjar faktiskt gilla italienska, så hoppas på att det går toppenbra. :D

// Ciao Desirée


haha absolut det härligaste innebandylaget ever. :D

Anneli ( notera att hon INTE stavar me ett e på slutet, mycket viktigt!! ) aja hon måste iallafall vara den mest omtänksamma människa på denna jord, och hitta denna fina bilden från sm:et i växjö. :D

haha snygg bild på Annici. :D

Man kan inte få ett härligare innebandylag än detta....jag lovar. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0