SJUK

Ojdå, inte speciellt duktig på att skriva här, men som sagt så bor jag i stan utan data, så får skriva när jag är hemma. Vilket jag är nu, för jag är sjuk, jag vet inte vad det är med mig, förut var jag nästan aldrig sjuk, men nu är jag helt plötsligt sjuk för jämnan, och jag hatar det. Min näsa bara rinner och jag hostar och hostar och hostar, och varje gång jag hostar eller ska ta upp något från golvet så känns det som att mitt huvud ska sprängas, svininfluensan??? haha nej det tror jag verkligen inte det är, för då skulle jag nog haft feber också, och det har jag som tur är inte. Men får ta och äta mer vitaminer eller nåt, så jag slipper denna äckliga jobbiga förkylning hela tiden, och jag kan jo säga att jag ser hemsk ut också, helt röd i ögonen och äcklig, usch haaaataaaa förkylningar!!!!! Jag verkar inte bli bättre heller men blir det väl snart, men har inte vart i skolan denna veckan och eftersom jag fortfarande är sjuk så kommmer jag inte imorrn heller och på torsdag är det plut-dag så då är vi lediga, och sen är det bara fredag kvar och då ska jag försöka pallra mig till skolan iallafall.

Jag tänkte härma sandra lite och skriva lite onödig fakta för jag hitta värsta roliga. x)

Högerhänta sägs leva i genomsnitt 9 år längre än vänsterhänta.

Om du skriker i 8 år, 7 månader och 6 dagar har du producerat tillräckligt med ljudenergi för att värma en kopp kaffe.



Desirée & Sandra                                                            Lovisa, Sandra & Desirée

Desirée & Sandra                                                    Sandra & Desirée

        Sandra & Desirée                                                    Sandra & Desirée <33

Haha!! hemskt snygga bilder!! ;D

Kyss // Desirée

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0