SNABBIS OM INGET

ska snart iväg och träna men tänkte skriva ett litet inlägg innan. Sandra sitter just nu och ljuger om att folk bara gillar hennes inlägg, men men det tror jag inte på. För mina är jö faktiskt helt okej, eller iaf det som heter "humor" helt klart bloggens bästa inlägg någonsin! För jag har så sjuk bra humor.. nat!

Hmm min hjärna är typ tom på vad jag ska skriva, så jag tänker nog avsluta med att säga att,
jag saknar alla Gotläningar snart inte sätt er på en månad, men snart äre jullov och då jävlar!!
puss på er alla  / Lovisa


snart ett år sedan. <3


Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

gillar bilden :)!

2009-12-01 @ 22:34:04
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0