SPRUTA & LÄXOR

Jag hade inte alls tänkt att jag hade mycket läxor men så säger Angelica vad vi har för läxor och ojoj det var inte så lite nej. ;(

gympaprov
gympapapper, som man sak fylla i och fattar typ inget.
svenskaläxa, om synder & helvetet typ.
engelskabok, som ska läsas ut.
matte, efter planerning.
naturkunskap, läsläxa.
plus att jag missade ett matteprov eftersom jag var sjuk, så det sak jag ännu göra också.

Usch tack gode gud att det snart är jullov.

På onsdag morgon så blir det att ta svininfluensavaccinet, ska bli skönt att äntligen ta det, även fast det låter lite läskigt. Har nu hört att det tydligen är svininfluensan på havdhems skola, hade vart 25 stycken sjuka, usch fy och blä med tanke på att min syster går där. :S men som sagt skönt att man äntligen ska få ta vaccinet iallafall.


Nu ska jag sove, puss och god natt. // Desirée


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0