TANDLÄKARN!!

Jahapp, kom i säng sent igår, och så blev det en tidig morgon, så är sjukt trött nu, så det blir väl i säng tidigt ikväll, men det är bara bra så jag blir lite piggare.

Kom nyss hem från tandläkarn, och trots att jag var lite nervös så gick det faktiskt bra, det är inte så att jag är rädd för tandläkarn, utan det är mer att jag är rädd för att jag ska ha några hål, eftersom jag aldrig har haft det så är jag lite rädd för att sabba det nu och få det. Men får fortsätta vara duktig med tandborsten, så ska det nog gå bra. :D


Hemma som vanligt vad annars, men ska dra till stan om några timmar, ska bara äta och packa ihop lite här hemma först. Så får jag se om Sandra orkar följa med in stan och sova hos mig också. Det skulle vart kul med lite sällskap för en gångs skull, så hoppas hon följer med iallafall.

// kram Desirée


Lovisa, Sandra, Siri & Sandra. Bilden är från i somras på pumpolaget på fidepuben. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0