BARA EN DAG KVAR!

Kändes som det var min tur att skirva blogg nu så jag får väll göra det.

Sitter här på mitt lilla internatrum, har just slutat skolan. nu är det bara ca 10 timmar kvar av denna dag. Har ingen aning om vad jag ska göra? Eller jo jag måste göra klart min artikelanalys och fixa till engelskan så det blir flytande och så kanske jag borde städa mitt rum, men det är jö så tråkigt! Mitt liv måste låta så kul jämfört med Sandras och Desirées. Jag menar att plugga och städa låter väll 100 gånger roligare än att dra in till stan och festa... eller?

Men nu är det bara en skoldag kvar sen har jag äntligen HÖSTLOV! :)
Det ska bli så skönt att få va hemma en hel vecka, har inte vart hemma så länge sen sommarlovet. Skönt att bara få ta det lugnt och träffa alla kompisar, och mammi och pappi. Det är bara så jävla synd att alla andra går i skolan, vad ska jag göra om dagarna? Hänga på Donner och Säve varje dag? Njaa..
Så är det cup komunal också, hoppas verkligen att det går bra för mig, vill verkligen inte göra bort mig som jag som jag gjorde under elitlägret, det var fan hemskt!

(Desiree okej bara för det är kära Havdhem kiosken så får bilden gå bra, hihi.)

Nu hade jag tänkt att jag också skulle avsluta mitt inlägg lite bra, som sandra så här kommer en liten gåta;                 Vet du vad det är för likhet mellan en banan och en giraff? (svaret kommer i nästa inlägg)

PUSS & / Lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0