BORTA BRA MEN HEMMA BÄST

Hemma i kära havdhem igen.
japp så länge klarade jag av att bo i stan..haha.
Nej allt är klart inne i visby, köpt mikro och massor med mat, och sov där ikväll, toppenskönt att ÄNTLIGEN ha ett eget ställe, men som alltid borta bra men hemma bäst, för hemma får man maten lagad åt sig. x)

Nej, men är hemma för att hämta lite kläder inför the party ikväll, som ska bli så jääkla bra. Så jag ger mig nog snart av in till stan igen, men då med Sandra bredvid mig på bussen, så drar vi hem till min lya och fixar oss lite sen är det paaarty.

Detta blev ett kort inlägg, men har som vanligt bråttom för att jag ska fixa en massa annat, och sen in till visby. ( och Lovisa den bilden är snygg, havdhem kiosk jo. ;) )        och bjuder på denna fina bild på mig och mina underbara syskon här nedanför. :D ( måste bara säga att denna bilden är över två år gammal, bara så ni vet)


Jasmine, Alexander & Desirée

// Kyss Desirée

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0