21:A OKTOBER

Kom lite kläder idag som jag hade beställt från internet, skönt med lite nytt i garderoben. Här är en av tröjorna, såg nästan snyggare ut på för en gång skull. Brukar alltid vara tvärtom.



Tyvärr så blev det inte Visby med Desirée ikväll, eftersom att det inte fanns någon buss som passade. Men jag åker in i morgon i stället och hänger där hela dagen. Sen mot kvällen ska vi göra i ordning oss och sedan dra på förfest, hoppas att det blir lika lyckat som sist. Efter det bär det av mot "den riktiga festen" som jag inte riktigt vet vart den ligger. Men det löser sig alltid, kul ska vi ha i alla fall.

Jag vet att jag skrev att jag skulle berätta mer om vad vi gjorde i Växjö, men jag har inte fört in bilderna från min kamera till datorn än, så det får bli en annan dag när jag har mer tid.

Var vid naprapaten idag och det gick bra! Fick ytterligare ett träningsprogram (mitt 3:e) att följa och funkar det kan jag nog börja sporta lite försiktigt nästa vecka. Ingen fotboll på ett tag däremot, men innebandy kan jag köra. Man belastar inte låret på samma sätt i innebandyn som man gör i fotbollen.

För att avsluta detta korta blogginlägg så vill jag än en gång dela med mig av lite onödig fakta, denna gång vill jag informera att man tillbringar cirka sex månader av sitt liv på toaletten.

/Sandra S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0