ALLT & INGET, ÅTER IGEN

Fanny åkte just hem (snyft) så nu sitter jag och lyssnar på Sam och Daniels låtar som Sandra skrev om, håller fan med henne gillar de låtarna skarpt!

Som jag just skrev har Fanny åkt hem, vilket är tråkigt för vi hade så skoj och nu sitter jag bara här och glor..
Gör fan inget här hemma, men i morgon ska jag iaf till Linnea i stan och sova där! Skulle igentligen till Donner men sandra är typ sjukt :(

Fick mail i dag från Gotlands ff stod vilka som blivit uttagna till Cup Komunal, haha fy fan vad vi kommer att förlora. Oj nu kanske jag låter jätte bitchig men alltså vissa är inte alls bra, tyvärr :S Jag var iaf den enda målvakten som blivit uttagen, vilket jag tycker om! Hihi får jö spela hela matcherna då jo :)

Haha hittade en gammal bild som jag här bjuder på ;)

innebandy laget för typ 2 år sedan

pöss / lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0