MYCKET!

Fy fan vad jag är trött! Här har man höstlov men ändå har jag gått upp innan 7 två dagar i rad suck. Men får väll skylla mig själv, ingen som tvingat mig hälsa på, på Donner och Säve precis.
Donner igår alltså, hälsade på min kära Sandra Kattis Sjöberg! Jag gillade fan Donner måste jag säga, Sandra hade en mycket mysig klass också. Men måste skvaldra att Sandra inte jobbade så bra i går dock hih ;)
Efter Donner igår så åkte jag in till Visby och spänderade kvällen men Linnéa, mycket mysigt! Fick träffa hennes polle också, söt sak.
Idag så hälsade jag på Desirée på Säve, var ganska kul. Fick träffa massa folk jag inte sätt på länge så :)

Efter Säve gick jag, Desiree, Siri och Anneli hem till Anneli där var vi ett tag och sedan gick vi  vidare till bowling hallen och Bowlade. Jag tog ut mig för mycket i börja och börja med två straikar och en spärr så sedan gick det bra utåt. Men det var väl de tre första omgångarna som räknas? ;)

Just det värt och veta så slog bästa Anneli rekord i cykling idag, som hon är väldigt stoltöver hon cyklade hela
500m utan att trampa eller hålla i sig :)

 
Anneli Pettersson go och glad kex choklad :)<3
/LL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0