EN SNABBIS

Sådär, då har jag äntligen lagt in alla bilder i från kameran till datorn.

Om jag är frisk i morgon (har varit hemma i från skolan idag) så ska Lovisa hälsa på mig på Donner. Hoppas att jag är frisk, det är tråkig att vara hemma när alla andra är i skolan. Detta är faktiskt första gången som jag är hemma från skolan sen vi började 1:an, jag har inte ens tagit ledigt. Lite smått stolt.

Nu ska jag dricka te för att det är så gott, men först ska ni få lite onödig fakta av mig: Den röda pricken på 7UP kommer från dess uppfinnare. Han hade röda ögon för att han var albino.


Lite bilder i från Växjö, kommer ladda upp fler någon annan dag när jag orkar. På den första bilden är det Desirée och jag, och andra bilden är det bara jag för jag är ett ego. Sista bilden är en snygg hoppbild på Desirée och Lovisa.

PUSSS / Sandra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0