FLYTT TILL VISBY

Jaha, nu blev jag den sista att skriva det första inlägget, men är så hemskt dålig på att vara aktiv på blogg, men nu ska jag fasen bli mästerbloggaren själv.

Flyttar in till visby idag, och vi ska ge oss av om mindre än en timme, och som ni kanske har gissat så har jag varit så seg med att packa alla mina grejer, så jag har ännu en massa att packa ner. Så jag känner mig så jäkla sressad just nu, och saken är att jag redan packat tre stora väskor och har ännu mer kvar att packa, känns inte som att vi kommer få plats i bilen, men i alla fall ville ändå skriva ett inlägg innan jag ger mig av på mitt livs äventyr. haha. :)
Ikväll så kommer kanske Sandra och hälsar på mig i mitt nya boende om hon hinner, det hoppas jag verkligen att hon gör, det skulle vart toppenkul. Annars så kommer hon imorrn och sover hos mig efter en låååång natt med partaj. Fasen va kul vi ska ha Sandra. ;)

Men nu måste jag gå och packa ner hela mitt rum, och rulla in till stan. Ha de bra. puss kram kyss hångel. // Desirée


Desirée                Lovisa            Desirée & Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0