FOTBOLL

Idag har jag varit inne i Visby hela dagen. Har spelat match och tränat med Destrikt 93. Matchen var mot Dahlem C (de hade lånat in några från A och B - laget också) blev 2 - 2. (0 - 0) Jag fick stå första halvlek, misslyckades med några utsparkar och gick lite vilse på en hörna annars gjorde jag inte så mycket. Men det var bra uppladdning inför cup komunal som är nästa helg. Sen på träningen, tränade vi in lite hörnor, avsparkar, straffar och sådant.

Nu sitter jag här och bläddrar lite på tvn, hihi bubmbibjörnarna går på 1, värt! Fan vad jag brukade älska det, var fan det bästa som fanns när man var liten ;) Snart så kommer Linnéa JIPPIE! Har inte sett henne på typ två månader, så jag saknar henne <3. Vi ska nog inte göra något specelt bara ta det lugnt, men det blir kul iaf :D

PUSS OCH KRAM SKUMMBANAN! / LOVISA!
'
(Sitter vid fel data så hadde ingen annan bild.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0