HÖSTLOV!

Nu har jag äntligen fått HÖÖÖSTLOV! Så jävla gött ska ni veta. Sitter här på min ny städade rum! Ja ni läste rätt jag har tagit mig i kragen och städat. Jag skurade till och med golvet så all heder till mig. Annars har jag inte gjort så mycket i dag. Vi hade fotbolls träning med temat skott/tillslag. Men det blev inget seriöst utav det eftersom tränaren för det mesta hade betygs samtal med tvåorna. Men det var ändå kul, men roligaste hade nog de som såg på. Vi skulle skjuta på en boll som låg på en hög kon, vi skulle komma med sne ansats och konen skulle ike röra sig ur fläcken. Hur tror ni det gick? Ja Lovisa började med att skjuta på konen så den flög i väg den med (men det gjorde det typ för alla så hihi).

om två timmar går bussen till Oskarshamn! Sen klockan nio går båten tre timmar efter det är jag äntligen tillbaka på kära underbara GOTLAND! :D






två bilder från dagens träning pöss / LOVISA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0