IG? NEJ TACK!

Ojojoj jag är inte så speciellt aktiv här, men tyvärr så har jag ingen data i stan, så kan inte skriva varje dag, men ska försöka skriva varje gång jag är hemma.

Aa jag är iallfall hemma nu en halvtimme till, hade glömt mitt svenskaarbete hemma, (som skulle ha vart inne för flera veckor sedan) och om jag inte lämnar in det nu så kommer min lärare skicka hem IG-varning... ooopss. Nja lite onödigt att få det när jag egentligen har arbetet klart men bara glömmer lämna in det hela tiden. Jaja det är i alla fall därför jag är hemma en snabbis, tar bussen in till stan igen 17.35.

Det som är bra med att komma hem är iallafall att man får supergod mat, som man slipper laga själv, och den blev just klar, så nu ska jag gå och äta. :)

// puss Desirée

Haha hemskt fin bild på mig.... inte x)
                           Desirée & Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0