SOS GUTE

Det roliga är att jag har alltid lust att blogga när jag inte har tid, men när jag väl har tid så vill jag inte? Men nu tvingar jag mig själv att skriva lite, Desirée är i Växjö och spelar innebandy och Lovisa spelar cup kommunal så det är väl jag som får sköta bloggandet under helgen.

I torsdags så var det första gången jag tränade på riktigt länge, och det var fantastiskt kul! Att kunna springa igen utan att ha ont, den känslan går nästan inte att beskriva. Är duktigt sugen på innebandy nu, får träna upp mig ett tag till sen blir det till att börja spela matcher igen. Vet inte hur länge jag måste vänta med fotbollen, men hoppas att det funkar det med snart. Känns skönt att kunna sporta igen, jag hatar att vara skadad.

I dag var jag och såg innebandy i Hemse hallen, Hansa/Hoburgs A-lag (herrar) hade match, och mål fick jag se. Resultatet blev 20-2 till Hansa/Hoburg, inte direkt någon spänning men det var bra stämning med publik och musik. Vädret idag har också varit underbart, så en promenad i solkskenet med hundarna blev det också. Hade egentligen tänkt dra ut och jogga i kväll, men nu är det så mörkt ute så jag tappade lusten. Om det är något jag måste jobba upp så är det min kondition, det är nästan skrattretande hur dålig den är.

Som vanligt ska ni få lite onödig fakta: en grisorgasm vara i cirka 30 minuter.


Idag när jag satt och såg reprisen av SOS Gute på tv så började jag undra om det bara är vi gotlänningar som ser på det? Jag tycker att det är skit bra, men det kanske bara är för att jag känner till platserna de åker till? Inte vet jag. Så är det någon person som läser detta och inte bor på Gotland, brukar du se på SOS Gute? (;

PUSSSS / SANDRA SJÖBERG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0