NICKLAS HOCKER

Okej, jag kan inte hjälpa det. Men jag tycker att Nicklas Hocker som åkte ur idol ikväll är sjukt sexig. Jag har svårt att sätta fingret på vad det är, men jag bara smälter. Men jag är verkligen inte som de där småtjejerna med blonderat hår som skriker och grinar så det blir så in i helvettets pinsamt, nej verkligen inte... Håll er till Johan Palm.



Idag har jag hjälpt min bror med matten i cirka 2 timmar, så nu känner jag mig duktig. Jag älskar att vara storasyster, och jag älskar att ha en lillebror. Ibland kan jag till och med älska matte. Just känner jag för att gå och mysa med min hund Lucy i sängen, kanske se en bra film. I morgon blir det till att gå upp klockan 07.00, så jag bör gå och lägga mig nu om jag överhuvud taget ska orka ta mig ur sängen. Men ska kanske börja på min engelska uppsats? Vi får ser hur det blir med den saken.

För er som vill veta så kan jag meddela att cirka 100 personer dör årligen till följd av att ha satt en kulspetspenna i halsen.

Puss och godnatt, /Sandra Sjöberg

Kommentarer
Postat av: anna

jag håller med dig till hundra om nicklas! JAG ÄR KÄR

2009-10-25 @ 01:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0