PARTYYY

Blir till att berätta lite kort om vad som hände i går. Jag och Desirée tog bussen 14.55 till Visby, Desirée skjutsa mig på sin cykel från busstationen till hennes nya hem, så nu har jag jätte ont i rumpa. Men det får man ta. Vi handlade lite på Willys och tjock och onyttig som jag alltid är köpte jag godis. Till mitt försvar vill jag bara säga att godiset bara kostade 39 kr/kg. Efter det gjorde vi oss i ordning och drog sedan vidare på förfest som var mycket trevligt. Klockan kvart i 10 så började vi bege oss mot den "riktiga festen" och jag var taggad som bara den, men fy det var inte alls lika kul som sist. Är riktigt besviken, men kanske hade lite för höga förväntningar.

Runt klockan kvart över två var vi hemma hos Desirée igen och jag började slakta min godispåse, vi satte på en film som heter Superhero Movie som var skit kul. Men orkade inte se hela utan däckade efter bara en halvtimme på luftmadrassen. Nu sitter jag här och ser ut som ett fån, känner mig oerhört äcklig. Nej, nu ska jag äta mat.

Sandra Sjöberg


Sandra & Desirée

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0