SAKNAR HÖGBY

Idag har jag en massa att berätta. Får se om jag hinner/orkar berätta allt. Det började med att jag gick upp klockan 09.30 och slöade hela morgonen, åkte sedan till Klinte och trodde att jag började första lektionen 12.10. Men hade visst börjat 11.50, men vafan. Fick tillbaka provet och är missnöjd som fan. Efter att ha försökt jobba lite så insåg Therése och jag att det var omöjligt så vi drog, och det gjorde typ alla andra också. Sedan lånade jag Robins busskort som jag visste hade gått ut, men man måste vara lite korkad ibland så jag låtsades till busschauffören att jag trodde att det funkade och fick åka med gratis. Skit pinsamt när det började pipa och visade rött när kortet inte fungerade, men jag höll minen. Sedan hälsade Arvid, Emma, Therése, Emil och jag på Högby, och det var nästan så att man blev tårögd. Längtade tillbaka som fan, och nu låter det skit konstigt med det går inte att förklara. Älskade verkligen min klass, 9:3A. Jag köpte polen-planschen också för 10 kr. Det var verkligen kul att träffa alla lärare, speciellt Maciej, och jag försökte hitta min älskade lillebror men träffade inte honom för än skoldagen var slut. Från kiosken hem så skjutsade Rasmus mig på cykeln, för jag hade ingen och orkade inte gå. Nu sitter jag här och skrämmer vettet ur Lovisa och försöker jobba mitt samhällskunskaps arbete, som går åt helvetet. IG HERE I COME. Men ska se om jag kan få hjälp av Sussie.

I kväll ska jag träna innebandy för första gången på hur länge som helst, ska bli riktigt kul. Var vid naprapaten i går och fick reda på en massa dåliga nyheter, som jag inte hinner skriva om nu, för nu ska jag försöka plugga.


Min förra klass, 9:3A. Underbara människor.


PUSSSS / Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0