SUCK

Har just haft engelska prov, suttit och pluggat hela morgonen eftersom jag ändå inte haft lektion. Men det verkar inte spela någon roll hur mycket jag än pluggar jag glömmer ändå bort allt när jag sitter där med pappret framför mig. Precis som det hände med kost och idrotten, ah undra vad jag fick på mitt omprov? Måste verkligen göra ett bra arbete nu för att jag ska lyckas få något bra betyg. (fan brukade inte jag va smart förut?) Nej jobba med kost och idrotten var det så varför sitter jag här?

Måste bara göra en hälsning till min kära Desiree, Desiree sa vi inte att vi inte fick ta fula bilder på varandra? ;)
Ni läsare får gärna ignorera bilden på mig som Dessan la upp, hihi.


puss på ljumsken / Lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0