TJUGOFEMTE OKTOBERG

Sitter här med mammsen och ser reprisen från Fredagens Idol, missade jö det eftersom jag åkte båten. Jag börjar fan hålla med Sandra, Niklas är fan bra, (och söt) så va fan åkte han ut för?  Ne Rabih kunde ha åkt ut tycker jag. Men självaste idol blir jö bara sämre och sämre, det var fan mycket bättre 2004 tycker jag.

Annars så har jag väl inte så mycket att säga, gårdagens kvällen med Linnea var mycket mysig! Precis som det brukar vara. Vi käka chips, snacka och såg lite på tv.
"Men det är årstiden fel" HAHA! (snygg kommentar från Linnea).

Idag ska jag bara  ha en lugn dag med mammsen och pappsen, det blir nog trevligt. 
 


LC & LL 16 års vänskap, rostar aldrig! <3


Kommentarer
Postat av: leneja

idol 2004? bara för darin var med antar jag.

du älskar ju darin, right? ;)

2009-10-25 @ 23:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0