TRAFIK FARA!

Har äntligen fått mina övningskörnings papper, så idag har jag varit ute och kört. Fy fan vad jag var värdelös. Värsta trafikfaran! te.x i en korsning så lutade det lite så rullade jag typ bara bakåt och bakom mig stod det en lastbil och jag bara fortsatte att  rulla och rulla och inte kom jag framåt nej. Men rullade iaf inte in i lastbilen som tur var, och efter ett tag kom jag äntligen frammåt, pust.

Måste packa ihop alla min grejer idag lämnar Gotand i morgon, fuck har ännu en massa saker jag skulle villjat göra här hemma innan jag åkte tillbaka, men men. 
Han te.x inte träffa min kära porrboll så mkt men på jullovet då jävlar! ;)

 
/lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0