2 JANUARI 2010

Ja nu har Anneli åkt hem., vi mycket trevligt. Vi spanade in Säves skolkatalog och så klippte jag henne. Jag tror faktiskt det blev helt okej. Kanske någon mm ojämt men men hon dödade mig ialla fall inte. Vilket är tur ;)


                                                                
                                                                       Anneli

Kanske ska berätta lite mer om nyår ifall det är någon som är lite nyfiken på den. Sandra, Linnea och jag  började då hemma vid Linnea och fixa hennes lyan och oss själva.  När vi var färdiga med så kom Vanja. Vi lagade lite mat och sedan kom tre styckna killar som jag inte riktigt vet vilka dom var. (Eller en var en klass kompis till Vanja och så var det hans kompisar) Vi käkade lite tacos. Sedan kom en till kompis till Vanja. Vi spelade lite Buzz allihopa och sjöng lite Sing star. Gick inte specielt bra för mig måste jag tyvär erkänna. Sedan kom några till grabbs som dock in var så trevligt känndes som de förstörde stämningen lite kanske men men de försvan snabbt. Vid 11 gick vi i alla fall ner till hamnen. Var kanske inte det roligaste där men man fick i alla fall träffa lite folk :) Vid typ halv 2 slöt kvällen för mig hemma på Vanjas soffa. Som sagt kanske inte den roligaste kvällen men helt okej i alla fall.

/ LOVISA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0