7 JANUARI!

Jag har sjukt tråkigt, så därför tänkte jag skriva lite blogg..

Idag är det min näst sista dag på Gotland för denna gång. Känns väldigt tråkig men på ett sätt lite skönt. Det känns tråkigt för det är fortfarande många här på Gotland som jag inte har fått träffat än och som jag vill träffa. 
Men som sagt känns det ändå lite skönt också. Det händer i alla fall alltid något där uppe. Det är aldrig så man bara sitter på sitt rum och bara glor precis och det är faktiskt ganska skönt...

Idag så tror jag att jag kanske ska till Fanny och käka tårta för att hon fyller år. GRATTIS FANNY!! Men vet inte om det blir av eftersom jag var där och fira henne igår också hihi. Men varför inte tårta två dagar irad? det är jö gott jo! Igår var jag desutom uppe i hansa hallen och tränade lite fotboll med pappsen. Jag älskar och träna med pappa. Han är jätte duktig och lär mig mycket. (:)) Försökte i alla fall bättre på min teknik med mina fötter så som passningar och utsparkar. Gick väll sådär måste lära mig att inte dra upp mitt knä på utsparkar..
Igår var jag även uppe och såg på innebandy. Hansa - Hoburg spelade mot Folingbo. det blev en riktigt jämn och spänande match. Som Hansa vann! Jippie.. Jag fick desutom träffa Annie där uppe, vilket var jätte kul! Eftersom jag inte sätt henne på så länge.

Nej nu ska jag göra något vättigt. PUSS / LOVISA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0