AJAJAJ

Hejhej, idag så har jag spelat två innebandymatcher, först så var det hansa B mot follingbo där vann vi med 4-3 tror jag, och sen var det hansa A mot vallstena där vi vann med 7-6, och dessa två matcher kom även med ett svullet knä, ett skadat lår och skrapsår (eller vad det heter) på båda armbågarna och ett knä, så  nu känner jag mig verkligen som en gammal kärring, haha men jag säger väl som förut, det är smällar man får ta, men hoppas det är bättre imorrn, för just nu så gör det bara så sjukt ont när jag går, och pallar inte att ha kryckor igen. :S

Efter matcherna så skulle jag min pappa och syster ha åkt och hälsat på min nio dagar gamla kusin, men det blev så sent så vi får ta det någon annan dag, har sett han på bild redan och han är så sjukt gullig, men det är väl alla bebisar, han ska iallafall heta dennis och vägde 3.5 kg när han föddes, han var den andra på gotland som föddes år 2010. :D

Nej nu är det dags och hoppa i säng, och låta filmen rulla på datan, det blir nog bröllopsduellen, har inte sett den än, så tror det blir den, som får rulla, och så får jag väl ta å lägga upp det satans skadade knät på en kudde.

God natt, sov gott alla.  ;)

// kram Desirée


bild från google.

Kommentarer
Postat av: sandra sjöberg

aj fy för skadorna :( men bra att ni vann !

2010-01-09 @ 23:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0