LITE OM NYÅR

Jag tänkte också berätta lite om min nyår, jag och angelica började hemma hos mig med snabbpizza och spotify, haha men det blev sjukt kul iallafall, vid kvart över elva så drog vi till hamnen där det var en massa folk men knappt nå fyrverkerier, men det var iallafall kul fick bland annat träffa min älskade lovisa och siri två underbara personer som jag inte träffat på evigheter. :) vid hamnen var vi ett ett tag innan vi begav oss hem igen. :)

här kommer lite bilder från kvällen. :)
                                                                     Jag, Anna, Douglas, okänd & Lina

Jag & Siri. :)                                                  Douglas & Joakim


Lägger upp mer bilder på facebook. :)

// kram Desirée


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0