OTURSDAG

hmm kan det vara fredag den trettonde idag? nää men det är det jo inte alls, men varför har jag då sådan förbannad otur idag?

Jag skulle ha börjat skolan klockan halv tio, men tror ni inte jag försover mig då och vaknar typ klockan tio, hmm sen hade jag bara en lektion till d, den var klockan kvart över ett, jag gör mig iordning sminkar mig och så för att sedan klockan ett gå ut och cykla till skolan, och då är det punka på den förbannade cykeln, och jag skulle inte hinna gå till skolan heller, för jag bor typ två eller tre km från skolan, så jag har istället vart hemma hela dagen.

Det var synd för jag hade tänkt ha jeans på mig i skolan idag för första gången på flera månader, haha jaja nu fick ingen se mig i det ändå. x) har alltid leggins/strumpbyxor på mig annars, trivs bättre i det. ;)

jaja nu funderar jag på om jag ska knalla bort till rusta och handla lite tuggummi, men då får det bli med mjukisbyxona, hihi det är trots allt det allra skönaste man kan ha på sih. x)

// kram Desirée


Jeans                                                                                                  mjukisbyxor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0