PULKAÅKNING

Hejhej, idag så har det vart pulkaåkning på planeringen, med mamma, syster, kusin erica och hennes barn elin, dock blev det inte någon åkning för mig på grund av min stackars kropp som bara skadar sig hela tiden, men det gjorde inte så mycket för jag fotade alla lite istället. ;)

Efter pulkaåkningen så åkte vi ner till min mormor i eke för att fika, och så passade vi samtidigt på att leka lite med hennes urgulliga fågel. x)

Nu åker jag bil på väg in till stan, eftersom det är skola imorrn igen...hmm jag saknar redan jullovet. :(

Här kommer lite bilder från min dag. :)

Elin fick skjuts till pulkabacken...fusk tycker jag...

...eller vänta det fick jag också..haha  jag gick så sakta för att jag har ont så då skjutsade erica mig i pulkan också. x)  ( seriös bild...not kolla bara mitt smile och min underbart...fula men grymt varma sköna tjockisjacka, haha)


Erica var lite rädd. x)

Elin & Jasmine

Syster Jasmine.

Elin & Erica på väg tillbaka hem.

Syster Jasmine

mormors fågel kucko. :D

Kucko & jag med oplattat hår och utan smink. ( hemsk bild på mig, men skit samma, kucko är fin iallafall. x) )

// kram Desirée

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0