SISTA DAGEN

... På Gotland för denna  gång. Åker med båten typ sju i morgonbitti, jippie! (Eller inte)

Jag har just packat klart, eller ja mamma hjälpte mig så det skulle ta mindre plats. Min mamma är allt bra snäll hon. Men hur bra vi än packade så blev det ändå alldeles för mycket packning. Vi kommer fan inte få plats i bilen i morgon hmm..

Annars då? Jag har inte gjort så mycket var en snabb sväng på hemse och handla lite med pappsen. Annars har jag bara slappat. Men jag har faktiskt ringt runt lite om sommarjobb. Än så länge ingen napp men ska ringa upp en när som helst så jag hoppas det går bra. För jag behöver verkligen pengar i sommar ;)

Ha det gött / LOVISA!!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0