SKOLA

Har inte vart särskilt aktiv här på ett par dagar, orsak? för det första så har jag sovit bort typ halva dan varje dag, och för det andra så sitter jag helt enkelt alldeles för mycket vid datan sen jag fick min egen data, så har försökt att låta bli den ett tag.

Kom hem från innebandyträning för nån timme sen, det var riktigt roligt, men jag måste ha vart nå snurrig, för jag ramlade över målvakt frida hur många gånger som helst så förlåt frida får jag nog såga. :P och sen när vi spelade match så ramlade jag igen men då ramlade jag inte på någon men jag ramlade på min egen hand, så har sjukt ont i mitt högra ringfinger just nu, haha men det är väl smällar man får ta, och jag överlever nog. ;) fast det gör dock väldigt ont att skriva detta, men det överlever jag nog också. ;) sitter med en sån där is kyl grejjimojj ( vettefan vad det heter ) nu, kallt som satan, men då blir säkert fingret bättre hoppas jag. :)

Hu imorn är det då dags för skola igen, efter ett sjukt skönt och välbehövligt lov, har sovit hela dagarna, men gud så skönt det vart. :) och jag får väl tänka positivt att vi bara går en dag och sen har helg, ganska onödigt men ändå skönt. :)

nej nu sak jag å föna och platta håret, och sen hoppa i säng så att jag kan komma upp kvart över fem imorrnbitti så jag hinner med bussen fem i halv sju...hmm det ska nog gå å fixa. x)

// kram Desirée


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0