TILLBAKA I VÄXJÖ

Fan vad sjukt trött jag är. Även fast jag gick upp vid 11 som är ganska normal tid för mig. Men gårdagen var jö trotts allt sjukt lång.

Gick upp 10 i 5 för att jag skulle med båten. Sen väntade ca 6 timmars åkande. Vilket är rätt segt. Men vi kom i alla fall fram till växjö (chokande?). Väl framme så var det bara att packa upp alla väskor. (Bläää). Sen drog vi ut mot Sinkenstam (?) Handlade ett par stövlar och så lämnade jag inte min cp mobil på lagning. För typ 10 gången. Resten av kvällen så åt vi lite mat från pasta baren och såg på robbinson och Beck! Så efter en seg start så slöt dagen ändå ganska bra :)

Och nu är det centrum som väntar.
/ LOVISA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0