TVÅHUNDRA

Woho dett är vårat tvåhundrade inlägg! :)

Jag som igentligen bara hade tänkt och göra ett kort och tråkigt inlägg. Nej men det kan jag fan inte göra nu när det är det tvåhundrade inlägget och allt hihi. Men till och börja med ska jag i alla fall säga att jag inte bara har suttit hemma och glutt idag. Ja visst är det förvånadsvärt? Jag har fan bara suttit hemma och glutt hela jul lovet och inte rört en fena. Men nej inte idag. För idag har jag faktiskt varit i Hemse och simmat. Ja visst var jag allt lite duktig nu. Jag kommer skämma ut mig totalt när jag kommer tillbaka till Växjö och har noll kondis. Kommer knappt orka gå runt planen. Men aja nog om detta. Eller nog om allt. Jag vet verkligen inte vad jag ska skriva. Men eftersom jag lovade något roligt i detta inlägget så lägger jag här ut denna filmen! Lite härliga fotbolls stunder.  Se, Njut och lär.


http://www.youtube.com/watch?v=Hu5vmr_lmPo
(klippet är inte "inbäddat" så måste ses på youtube.)

/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0